Digitale vaardigheden

Leer werken met interactieve tools tijdens jouw presentatie

Gebruik jij voor je presentaties interactieve tools? Presentaties verzorgen kan natuurlijk op verschillende manieren. Je kunt gebruik maken van een Powerpoint, je kunt werken met Prezi. Ook zijn er veel tools waar je gebruik van kunt maken om informatie overzichtelijk te tonen of om met meer dynamiek voor de groep te staan.

Voor wie?

Geef je regelmatig trainingen en/of presentaties en wil je digitale vaardigheden actualiseren? Dan is deze training iets voor jou.

Wat leer je?

Wil jij leren om de groep meer te betrekken bij jouw presentatie? Maak jij jouw presentatie graag dynamischer? Doe je dat graag in een setting waar de trainer de tijd heeft om jou face2face op weg te helpen? Dan is deze training iets voor jou!

Geregeld is de vraag van de deelnemers om:

  • Dynamische presentaties te leren maken met Prezi
  • Informatie overzichtelijk en aantrekkelijk te leren presenteren met gebruik van Canva en Piktochart
  • Interactie op gang te leren brengen in de groep met gebruik van Mentimeter, Padlet en Kahoot!

Werkwijze

Voorafgaand aan de training ontvang je een intakeformulier. Met dit formulier stemt de trainer de inhoud van de training af op de leervragen en wensen van de deelnemers.

Praktische zaken

Duur: één dagdeel, voorjaar 2021
Personen: maximaal 10 personen
Prijs: € 275,= (excl. btw) inclusief aangeklede koffie/thee en trainingsmateriaal
Meer informatie en/of aanmelden

Dit zeggen klanten over ons:

Voer eens een goed gesprek

Rated 5 out of 5
februari 20, 2020

Een prettige en leerzame training met veel krachtige en praktische oefeningen.
Herkenbare en bruikbare oefeningen die ik direct kan toepassen en in mijn praktijk kan gebruiken.

Jorg Muller

Assertiviteit op de werkvloer

Rated 0 out of 5
november 1, 2019

“De training heeft mij bewust gemaakt van de kwaliteiten die ik heb. Mijn zelfvertrouwen heeft een boost gekregen!””Ik heb veel praktijkvoorbeelden gekregen waar ik heel blij mee ben.””Door deze training kan ik beter omgaan met de werkdruk op kantoor.”

Anoniem