Het geheim van feedback
Complimenten geven en ontvangen is een kunst op zich. Lastig wordt het als je kritiek hebt op het werk van je collega. Om de lieve vrede (in jouw team) te bewaren zeg je maar niets. Je collega is een aardige persoon, die je niet wilt kwetsen. Een makkelijke weg, maar vaak een slechte optie. Het kan ook anders. Feedback is essentieel voor leren. Hoe spreek je je collega aan, zodanig dat jullie (werk-)relatie in stand blijft? Als de manier van feedback geven goed is, dan bevordert dat jullie samenwerkingsrelatie. Dát is het geheim van feedback en dat leer je in deze training. Je bent in staat meer uit jezelf en je collega’s te halen!
Voor wie?
Voor iedereen die vaardig wil worden in het geven en ontvangen van feedback en hecht aan goede samenwerkingsrelaties.
Onderwerpen
- Respectvol feedback geven en ontvangen, hoe doe je dat?
- Doelen stellen voor een feedbackgesprek
- Persoonlijke invloed vergroten door effectief optreden
- Omgaan met denkframes
- Omgaan met de spanning van een feedbackgesprek
- ‘Hard’ zijn op inhoud en ‘zacht’ zijn op de relatie
Werkwijze
Voorafgaand aan de training ontvang je een artikel en een opdracht waarmee je je kunt voorbereiden op de training.
Praktische Zaken
Duur: 1 dag 9.30 – 16.30 uur, voorjaar 2021
Prijs: € 490,= (excl. btw) Inclusief lunch en trainingsmateriaal
Maximaal 8 personen
Deze training leent zich uitstekend voor een incompany-traject.
Meer informatie en/of aanmelden